Zasady prowadzenia szkoleń w naszym salonie

Zasady prowadzenia szkoleń w naszym salonie

ZASADY PROWADZENIA SZKOLEŃ
W „SALONIE NA NOWO ALDONA STACH”

  • Szkolenia prowadzone przez „Salon Na Nowo Aldona Stach” są szkoleniami indywidualnymi lub grupowymi otwartymi i zamkniętymi, opartymi na programach dostosowanych do potrzeb Uczestników.
  • Zgłoszenie na szkolenie może nastąpić w formie telefonicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub osobiście w siedzibie poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
  • Przy każdym szkoleniu, w ramach indywidualnych potrzeb, „Salon Na Nowo Aldona Stach” podpisuje z Uczestnikiem umowę regulującą szczegóły dotyczące szkolenia, oraz opisującą prawa i obowiązki każdej ze stron.
  • Przy umowie przedstawiana jest także szczegółowa oferta szkolenia wraz z harmonogramem i jego programem oraz portfolio instruktora.
  • Uczestnicy szkoleń otrzymują materiały szkoleniowe podsumowujące treści szkolenia.
  • Podczas szkoleń kładziemy szczególny nacisk na kształcenie praktycznych umiejętności i sprawną komunikację z klientem.
  • Po zakończonych szkoleniach zapewniamy Uczestnikom osobiste i/lub dystansowe konsultacje z kadrą szkoleniową w celu utrwalenia efektów kształcenia.
  • Badania efektywności szkolenia przeprowadza się na podstawie testów wiedzy z zakresu merytorycznego szkolenia: pretest, posttest, ankiety oceniającej szkolenie i przedstawia w formie raportu końcowego. Badanie przeprowadzane jest również w formie komunikacji telefonicznej.
  • Wybrane szkolenia podsumowywane są ankietą ewaluacyjną, której celem jest badanie zadowolenia Uczestników i podnoszenie jakości kształcenia.
  • Wszystkie szkolenia objęte są nadzorem opiekuna merytorycznego, którego obowiązkiem jest dbanie o jego prawidłowy przebieg i jakość.
  • Szkolenia prowadzone są przez wykwalifikowaną kadrę instruktorską posiadającą odpowiednie wykształcenie i doświadczenie.
  • Po dwóch godzinach dydaktycznych tj. 90min, Uczestnikom szkolenia przysługuje 5-minutowa przerwa. W przypadku bloków szkolenia dłuższych niż 6 godzin, po każdych 5 godzinach dydaktycznych Uczestnikom szkolenia przysługuje przynajmniej 15-minutowa przerwa.
  • Szkolenia odbywają się w pomieszczeniach gabinetowych w „Salon Na Nowo Aldona Stach”, w których na co dzień takie usługi są realizowane.
  • Po zakończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje certyfikat i/lub zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
  • Uczestnik szkolenia ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku niezadowolenia z poziomu merytorycznego szkolenia, niezgodności treści realizowanych na szkoleniu z zaakceptowaną ofertą lub zastrzeżeń do jakości pracy instruktora. Reklamację należy zgłosić na formularzu reklamacji dostępnym w siedzibie „Salon Na Nowo Aldona Stach” lub na stronie www.na-nowo.pl, listem poleconym lub pocztą elektroniczną w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia. Reklamacja jest rozpatrywana przez opiekuna merytorycznego szkolenia w ciągu dwóch tygodni od jej złożenia. W przypadku zasadności reklamacji Uczestnik ma prawo do bezpłatnego odbycia szkolenia w kolejnym terminie.

Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu

Uczestnik może zrezygnować ze szkolenia bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów pod warunkiem zgłoszenia organizatorowi rezygnacji w formie pisemnej e-mail lub telefonicznie najpóźniej na 1 dzień przed zaplanowanym szkoleniem. 

Link do dokumentu: https://na-nowo.pl/wp-content/uploads/2023/06/Zasady-prowadzenia-szkolen-w-naszym-salonie.pdf